неделя, 4 февруари 2007 г.

FITUR 2007

Най-голямото и най-важно туристическо изложение в Испания завърши днес.
FITUR се отличава с невероятната си оферта на туризъм, говорим за повече от 12 000 фирми представителки, над 150 000 професионалисти и около 100 000 посетители между 25.01 и 04.02.07.
Както и при повечето панаири, изложението се провежда в две фази. В първите дни се допускат само професионалисти, представители на фирми и организации в сферата на туризма. В него дни се съдават връзките между изложителите и купувачите. Последните 4 дни са за масовият посетител с вход от 7 евро.
Това е нещо което трябва да се види, и задължително да не е последният ден. Сред блясъка на щандовете и хилядите посетители натоварени с фирмени чанти, подаръци, рекламни брошури и екзотични цветя, се извършват всякакви артистични представления с цел да се привлекат клиенти. При последното ми посещение имаше шествия на римски войници, театрални изпълнения пред някои щандове и многохилядна тълпа.
За моя изненада и радост в официалният сайт на FITUR фигурираха и две български фирми.
Изненадата се дължи на факта, че до сега не съм виждал нито една реклама на България. Виждал съм множество такива на Турция, Гърция, Чехия и Румъния но никога на родният туризъм.
За повечето испанци, България е една страна в Русия, Турция или дори Латинска Америка. Повечето знаят за България само Стоичков и Пенев, но не биха могли да я ситуират правилно на световната карта.
Вината разбира се, според мен, е на тоталната липса на каквато и да било рекламна кампания.

Няма коментари: